Fars Dag


Det blev ingen tårta till fars dag, min familj är nämnligen ganska trött på mina tårtor (undra varför? hihi)
Därför fick det bli cupcakes istället.
Det var grymt längesen jag gjorde sånna, jag hade en period när jag gjorde massor, men sen kom jag på att det var roligare med tårtor.
Då hade jag inte heller min kära kitchen aid och fick stå och vispa frostingen för hand. Nu gick det supersmidigt.
Det blir nog snart muffinsbak igen!


De i rosa formar är vaniljmuffins med en Lindorkula i varje med creamcheese-frosting med chokladsmak


De gula är kokosmuffins med creamcheese-frosting med citronsmak. Pappas favoritsmaker (på allt) är just kokos och citron, och det är ju ändå fars dag, så att så fick det bli.




Jag har utgått efter Leilas grundrecept (bara att googla ;) ) och sen lagt till smakerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0